I sommar är vår bemanning begränsad och hanteringen av ditt ärende kan därför ta något längre tid än vanligt. Vi kan därför inte alltid garantera den återkopplingstid som anges i autosvaret. Tack för din förståelse - och glad sommar!
Om någon har ställ sig på din parkeringsplats vänder du dig direkt till parkeringsbolaget, de har möjlighet att utfärda en p-bot. Det är skyltat vilket parkeringsbolag som har hand om området. Prata gärna själv med den som parkerat fel alternativt skriv en lapp för att förhindra att det händer igen.