logo

I sommar är vår bemanning begränsad och hanteringen av ditt ärende kan därför ta något längre tid än vanligt. Vi kan därför inte alltid garantera den återkopplingstid som anges i autosvaret. Tack för din förståelse - och glad sommar!

En bil står parkerad på min plats, vad ska jag göra?

Om någon har ställ sig på din parkeringsplats vänder du dig direkt till parkeringsbolaget, de har möjlighet att utfärda en p-bot. Det är skyltat vilket parkeringsbolag som har hand om området. Prata gärna själv med den som parkerat fel alternativt skriv en lapp för att förhindra att det händer igen.